מתחמי הקניות הופכים לחוויה

בישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, אוהבים לשלב קניות ובילוי בשעות הפנאי. כך, מתחמי התיירות והבילוי הפכו בשנים האחרונות למוקד התעניינות גדול.

מתחמי הקניות הופכים לחוויה

מתחמי התיירות, הפנאי והבילוי בעולם ובישראל הפכו בשנים האחרונות למוקד התעניינות לכל דבר ועניין. מתחמי הקניות והבילוי המצליחים מכולם הם אלה שהשכילו לתת מענה לנגישות ולחוויה.

בישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, אוהבים לשלב קניות ובילוי בשעות הפנאי. כדי להבין עד כמה אהוד השילוב הזה, אפשר לראות שתי מגמות בולטות בנדל"ן מסחרי:

הראשון הוא שילובן של אטרקציות פנאי ותרבות בתוך קניונים, כמו גם ניהול פעילות מתמשכת של הצגות, סדנאות ואירועים לכל המשפחה בקניונים ומרכזי הקניות. השני והמעניין עוד יותר, הוא שילוב מוקדי מסחר באתרי תיירות, פנאי ובילוי, שמטרתם להשלים את החוויה של המבקרים.

חשוב להדגיש כי בעשרים השנים האחרונות אנו רואים מעבר ברור במוקדי התיירות והבילוי החזקים, הנהנים מכמות מבקרים גבוהה ויציבה, מחנויות מזכרות לחנויות עיצוב, אופנה ומזון.

מרכז הקניות במתחם ממילא – סיפור הצלחה של ממש

כדי להבין עד כמה השילוב בין אתרי תיירות למוקדי מסחר עובד נכון, הנה לכם שתי דוגמאות רלוונטיות:

הראשון הוא מרכז הקניון בממילא, הממוקם בכניסה לעיר העתיקה ולשוק הפועל בה. המתחם הפעיל מזה למעלה מעשור כולל עשרות חנויות אופנה, עיצוב ולייף סטייל. כמו כן פועלים במקום מספר בתי קפה ותיקים הפועלים במתחם מיום היווסדו, עובדה המעידה על איתנות כלכלית מרשימה.

אז מה גורם לו להיות הצלחה ברמה העסקית? ובכן, לא מדובר רק במיקום אלא גם בנוחות ובנגישות. המתחם נמצא מעל חניון מקורה ובו מאות מקומות חניה. זהו החניון המקורה היחיד בסביבות העיר העתיקה ולכן, מרבית המבקרים המגיעים לעיר העתיקה משתמשים בשירותיו. יתר על כן, בשל מספר האוטובוסים הרבים המגיעים לעיר העתיקה, נבנה חניון אוטובוסים מיוחד, המביא לאזור אלפי מבקרים ביום.

סיור במתחם מראה כי הוא לא רק נגיש, אלא נוח מאוד – ניתן להשתמש במעליות מהחניון למתחם, נוח מאוד להסתובב בו ו... יש שירותים. מה שברור מאליו בחו"ל לא תמיד ברור מאליו בארץ. כל אלה מהווים אבן שואבת לכל מי שמגיע לעיר העתיקה בירושלים ולכן, מדובר בסיפור הצלחה גורף עבור כולם: המבקרים, השוכרים ובעלי הנכסים במקום.

שוק הפשפשים משווע לנוחות ונגישות

מירושלים נקפוץ לשוק הפשפשים ביפו, שעד לפני שני עשורים היה מנומנם ולא "ידידותי למשתמש". לפני למעלה מעשור חלה נהירה משמעותית של צעירים ליפו, שהעירו את אזור שוק הפשפשים והפכו אותו למרכז פנאי ובילוי מהמובילים בארץ, עם עשרות מסעדות, בארים, בתי קפה וחנויות אופנה ולייף סטייל. מיקומו של שוק הפשפשים במרכזה של יפו האותנטית מייצר אווירה מיוחדת ונעימה, דבר שהפך את המתחם למוקד בילוי הפעיל 24/7 לכל המשפחה ולא רק לבליין הממוצע.

עם זאת, ההבדל המהותי בין ממילא לשוק הפשפשים הוא בנוחות. נכון להיום אין אפשרות להיכנס למקום ממוזג, נוח ונגיש במתחם, אלא אם כן מדובר בחנות או במסעדה, שלא לדבר על כך שאין שירותים, פינת החתלה וכיוצא בזה. כל אלה הופכים את הביקור בשוק הפשפשים לחוויה שיכולה להפוך בנקל לאתגר.

מתחם בית אשל משנה מציאות בשוק הפשפשים

מתחם הבילוי SPACE NO.9 שבשוק הפשפשים ביפו יפתח בקרוב וייתן מענה לאתגרים אלה. במתחם הממוזג יוכלו המבקרים ליהנות מאותה החוויה שהם מכירים משוק הפשפשים רק במתחם ממוזג מונגש ועם שירותים צמודים. המתחם יכלול חניות ריהוט והלבשת הבית, תכשיטים, בית קפה ומסעדה, ואטרקציה תיירות בטכנולוגית VR העושה שימוש במציאות מדומה. בנוסף, עתיד להיפתח "המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית", הפתרון המושלם למשפצים – "המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית" מאגד בעלי מקצוע ונותני שירות מהמובילים בארץ בתחום העיצוב והשיפוצים, כשהרעיון הוא שהמשפץ לא צריך לחפש או לנהל את נותני השירות, הכל יעשה בידי "המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית" ובמחיר שפוי.

כל אלה יהפכו אותו לנקודת חובה של כל ביקור בשוק הפשפשים לכל המבקרים באזור.

אנא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם